ຊອກຜູ້ເກີດສິດ

ກະລຸນາປ້ອນລະຫັດປະກັນສັງຄົມ
ເພື່ອກວດສອບສິດໃນການປິນປົວຂອງທ່ານ ແລະ ຄອບຄົວ ແລະໂຮງໝໍທີ່ທ່ານເລືອກໃນການປິ່ນປົວ

ໝາຍເຫດ
: ຂໍ້ມູນພາກລັດ ແລະ ພາກວິສະຫະກິດ ແມ່ນອັບເດດອາທິດຕໍ່ຄັ້ງ
ກະລຸນາກວດເບິ່ງວັນທີລຸ່ມນີ້:


ຂໍ້ມູນຜູ້ເກີດສິດພາກລັດອັບເດດ ຫຼ້າສຸດ ວັນທີ 14/10/2019 ເວລາ 12:30


ຂໍ້ມູນຜູ້ເກີດສິດພາກວິສະຫະກິດອັບເດດ ຫຼ້າສຸດ ວັນທີ 14/10/2019 ເວລາ 12:30

ເຂົ້າສູ່ລະບົບ



ຈຳນວນຜູ້ເຂົ້າເບິ່ງເວັບໄຊ

ປະຊາສຳພັນ


ເຊີນທ່ານຕິດຕາມລາຍການ "ປະກັນສັງຄົມ" ວັນຈັນ-ອາທິດ ເວລາ 15:30-16:00 ຄື້ນ FM 103.7 MHz ແລະ ວັນເສົາ-ອາທິດ ເວລາ 8:00-9:00 ຄື້ນ FM 105.5 MHz ຫຼື ຕິດຕາມຄໍລ້ຳຜ່ານໜ້າ ນສພ ປະຊາຊົນ ໄດ້ທຸກໆອາທິດສອບຖາມ: 1508 (ໂທບໍ່ເສຍຄ່າໃນໂມງການ)

ກະຊວງໄປສະນີ ໂທລະຄົມມະນາຄົມ ແລະ ການສື່ສານ ເຫັນຄວາມສໍາຄັນວຽກງານປະກັນສັງຄົມ.

altໃນວັນທີ 1 ສິງຫາ 2019 ທີ່ ກະຊວງໄປສະນີ ໂທລະຄົມມະນາຄົມ ແລະ ການສື່ສານ ໄດ້ມີກອງປະຊຸມເຜີຍແຜ່ສິດຜົນປະໂຫຍດປະກັນສັງຄົມພາຍໃຕ້ກົດໝາຍ ໃຫ້ແກ່ພະນັກງານຫຼັກແຫຼ່ງຂອງຕົນ ໂດຍການເປັນປະທານຮ່ວມຂອງ

ທ່ານ ນາງ ວັນນາ ພົມມະວົງ ຮອງຫົວໜ້າກົມຈັດຕັ້ງແລະພະນັກງານ ກະຊວງໄປສະນີ ໂທລະຄົມມະນາຄົມ ແລະ ການສື່ສານ, ແລະ ທ່ານ ເພັດສະໝອນ ສຸກທະວີພອນ ຮອງຜູ້ອຳນວຍການ ຫ້ອງການກອງທຶນປະກັນສັງຄົມແຫ່ງຊາດ, ມີຄະນະກົມ, ຄະນະພະແນກ ແລະ ບັນດາພະນັກງານລັດວິສາຫະກິດທີ່ຂື້ນກັບເຂົ້າຮ່ວມທັງໝົດ 100 ກວ່າທ່ານ.
ພາຍຫຼັງປະທານກ່າວເປີດພິທີ, ໃຫ້ກຽດຂື້ນບັນຍາຍສິດຜົນປະໂຫຍດປະກັນສັງຄົມໂດຍທ່ານ ນາງ ຄຸດທະວັນ ອັກຄະຣາດ ຮອງຫົວໜ້າພະແນກປະຊາສຳພັນ ຫກປຊ ໂດຍທ່ານໄດ້ລົງເລິກກ່ຽວກັບບັນດາເງື່ອນໄຂ ແລະ ການຄິດໄລ່ໃນແຕ່ລະປະເພດການອຸດໜູນທີ່ປະກັນສັງຄົມໃຫ້ການຄຸ້ມຄອງລວມທັງໝົດ 9 ອຸດໜູນ ພ້ອມດ້ວຍລະບຽບການທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ ເພື່ອເຮັດໃຫ້ຜູ້ເຂົ້າຮ່ວມຮັບຮູ້ ເຂົ້າໃຈເປັນເອກະພາບໃນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດກົດໝາຍສະບັບດັ່ງກ່າວ. ນອກນັ້ນ ພາຍໃນກອງປະຊຸມຍັງໄດ້ມີການແລກປ່ຽນຖາມ-ຕອບບັນຫາຢ່າງກົງໄປກົງມາ ພ້ອມທັງຮັບເອົາບັນດາຂໍ້ສະເໜີເພື່ອມາປັບປຸງວຽກງານດັ່ງກ່າວໃຫ້ດີຂື້ນໄປເລື້ອຍໆ. ໃນໂອກາດດັ່ງກ່າວ, ທ່ານ ເພັດສະໝອນ ສຸກທະວີພອນ ຮອງຜູ້ອຳນວຍການ ຫກປຊ ໄດ້ກ່າວໂດຍຫຍໍ້ວ່າ: ການເຂົ້າເປັນສະມາຊິກປະກັນສັງຄົມ ແມ່ນຈະບໍ່ໄດ້ຮັບພຽງແຕ່ການຄຸ້ມຄອງປິ່ນປົວສຸຂະພາບເທົ່ານັ້ນ ແຕ່ຜູ້ປະກັນຕົນຍັງຈະໄດ້ຮັບການຄຸ້ມຄອງລວມທັງໝົດ 9 ປະເພດການອຸດໜູນ ຄື: ການປະກັນສຸຂະພາບ, ອຸປະຕິເຫດແຮງງານ ຫຼື ພະຍາດອາຊີບ, ອອກລູກ, ປ່ວຍການ, ເສຍກໍາລັງແຮງງານ, ບໍານານ, ເສຍຊີວິດ, ສະມາຊິກຄອບຄົວ ແລະ ອຸດໜູນວ່າງງານສໍາລັບຫົວໜ່ວຍວິສາຫະກິດ ນໍາອີກ, ນອກນັ້ນທ່ານຍັງໄດ້ກ່າວຕື່ມວ່າ ທຸກໆຄໍາຖາມ ແລະ ຂໍ້ສະເໜີໃນທີ່ປະຊຸມ ລ້ວນແຕ່ເປັນປະໂຫຍດຕໍ່ກັບທີມງານຂອງພວກເຮົາເພື່ອສະເໜີລາຍງານພາກສ່ວນກ່ຽວຂ້ອງໃຫ້ມີການພັດທະນາ ປັບປຸງລະບົບຂອງຕົນ ທັງນີ້ກໍ່ເພື່ອເຮັດໃຫ້ສະມາຊິກໄດ້ຮັບຄວາມຢຸດຕິທໍາ ການບໍລິການທີ່ດີ ວ່ອງໄວ ແລະ ເປັນທີ່ເພິ່ງພໍໃຈນັບມື້ນັບຫຼາຍຂື້ນໄປເລື້້ອຍໆ. ກອງປະຊຸມໄດ້ສໍາເລັດລົງໃນພາກເຊົ້າຂອງມື້ດຽວກັນ.

ພາບ-ຂ່າວ: ພະແນກປະຊາສໍາພັນ.

div#mb_center,div#mb_bottom{ z - index: 9999; } div#mb_overlay{ z - index: 9999; }